دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
روانشناسی
شناسایی و اعتباریابی مولفه های تبیین کننده تکیه گاه سازی در نظام آموزش متوسطه ایران

مریم سوری؛ محمد مجتبی زاده؛ رسول داودی

دوره 9، شماره 2 ، مرداد 1402، ، صفحه 311-332

https://doi.org/10.22034/ijes.2023.2006293.1432

چکیده
  هدف: هدف از پژوهش حاضر، شناسایی و اعتباریابی مولفه­های تبیین­کننده تکیه­گاه سازی در نظام آموزش متوسطه ایران بود. روش شناسی: روش تحقیق کیفی – کمی بود، جامعه آماری بخش کیفی خبرگان و متخصصان حوزه یادگیری - یاددهی، روش­های تدریس و تکیه­گاه­سازی و اسناد مکتوب مرتبط با موضوع شامل مقالات و پژوهش­های علمی و کتب مرتبط تالیفی ...  بیشتر